środa, 29 sierpnia 2012

Chcecie? :>


wiesz co robić ;D


Zacznijmy od tego, że poryczałam się, jak przeczytałam wszystkie wasze komentarze pod moim ostatnim rozdziałem. Naprawdę, takie słowa wiele dla mnie znaczą, nawet nie wiecie. Nie spodziewałam się, że to opowiadanie tak wam przypadnie do gustu, zwłaszcza, że myślałam, że oprócz kilku moich koleżanek, nikt tu nie zagląda. A tu się okazuje, że jednak zagląda, bo mam już ponad 3000 wyświetleń, a rano było 2600 ! 400 odwiedzin w ... 12 godzin?
Zrobiliście dla mnie bardzo dużo, komentując i czytając moje wypociny, więc ja zrobię teraz coś dla WAS.

Prosicie mnie o dokończenie? Tak właściwie, to ja już dokończyłam i chciałam, żeby historia Leny i Harrego tak się skończyła, a Wy mogli sobie samemu wymyślić dalsze ich życie itp. Ale skoro mnie tak prosicie, to ... NAPISZĘ jeszcze jeden rozdział, w którym przedstawię co wydarzyło się po telefonie Leny.



Postaram się dodać go jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego.
To będzie dla mnie wyzwanie, bo prawie w ogóle nie siedzę w domu, bo mam w planach ogniska, imprezy i tego typu rzeczy, ale ..
DLA WAS WSZYSTKO ! <3


Ada. xoxo

3 komentarze:

  1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję. Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No cieszę się bardzo :D <33 - Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę chcę chcę!! już nie mogę się doczekać! <33

    OdpowiedzUsuń